Veelgestelde Vragen
Ja, dat kan maar niet altijd. Omdat we alle Sign productie in eigenhuis hebben kunnen we snel schakelen en leveren. Neem hiervoor het snelste contact op via onze WhatsApp klantenservice.
Wanneer wij een akkoord hebben ontvangen dan is het niet meer mogelijk om jouw bestelling te annuleren. In bijna alle gevallen zetten wij direct na jouw akkoord de bestanden klaar voor productie. Jouw sign- of print product zal vervolgens ingedeeld worden in de print- of snijsoftware. Dit proces kunnen wij helaas niet meer onderbreken.
Dat is afhankelijk van je gekozen product, oplage en of wij jouw bestandsopmaak moeten verzorgen. Bijna al onze producten zijn maatwerk. We hebben veelal te maken met verschillende soorten formaten, aantallen, afwerking, etc. Wij streven er altijd naar om jouw bestelling zo snel mogelijk te kunnen leveren. Meeste producten kunnen wij extra snel leveren. Dus heb je iets snel nodig? Geef het aan, dan kijken wij direct wat de mogelijkheden zijn!
Als je ervoor hebt gekozen om je bestelling op te halen dan kan dat alleen op afspraak aan de Jan Rebelstraat 36 – 1069 CC Amsterdam. Wij zijn helaas niet altijd aanwezig maar op afspraak kan je zelfs in de avonduren of weekend je bestelling ophalen.
Ja, bijna alle producten die wij maken kunnen we ook bezorgen. In sommige gevallen kunnen wij hiervoor een verzend of bezorgkosten vragen. Geef dit altijd vooraf aan zo weet je meteen of je extra kosten moet betalen.
Helaas kan je bij ons niet pinnen. Daarom raden we aan om de factuur vooraf te betalen.
Bestel je een product in een grote hoeveelheid? Da’s voordelig! Je korting wordt automatisch verrekend. Door de diversiteit van ons assortiment verschilt de volumekorting per product en materiaal.
Ja, onze eigen bezorgdienst levert op ieder gewenste locatie. Laat je bestelling bezorgen waar jij wilt, geen locatie is te gek!
Onze tip: geef voor zendingen de naam en het telefoonnummer van de contactpersoon op locatie aan ons door.